My cart: 0
  • Nie masz nic w koszyku
  • Suma:

Languages

Obsługa klienta

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów w RabbitRabbit! zapewniamy najwyższy standard obsługi.

Wybierz kategorię , której szukasz albo skontaktuj się z nami.

JAK KUPOWAĆ

Kupowanie w RabbitRabbit jest bardzo proste.

1. Wybierz kategorię produktów, które Cię interesuje
2. Wyświetl produkt, który najbardziej Cię interesuje. Naciśnij, aby uzyskać powiększenie zdjęcia i zobaczyć szczegóły oraz tylną część produktu, opis produktu, skład, dostępne rozmiary oraz cenę
3. Wybierz artykuł i dodaj go do koszyka. Następnie możesz wybrać czy kupować dalej, czy zrealizować zamówienie
4. Jeśli chcesz złożyć zamówienie, możesz to zrobić, rejestrując się na naszej stronie
5. Zdecyduj, czy chcesz otrzymać zamówione produkty drogą pocztową czy przesyłką kurierską
6. Wybierz sposób płatności: Pay Pal lub Przelew tradycyjny
7. Potwierdź zamówienie
8. Otrzymasz e-mail potwierdzający Twoje zamówienie

 

FAKTURA VAT
Do każdego złożonego przez Ciebie zamówienia dołączamy rachunek imienny.

Jeśli chciałbyś otrzymać fakturę VAT, wprowadź dane do faktury (nazwa firmy, adres, numer NIP) w swoim koncie użytkownika.

PŁATNOŚĆ

PayPal
Wybierz płatność przez PayPal, a na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayPal. Jeśli jesteś już klientem PayPal, możesz się tam zalogować za pomocą swoich danych użytkownika i potwierdzić płatność. Jeśli jesteś nowym klientem PayPal, możesz również zalogować się jako gość lub utworzyć nowe konto PayPal, a następnie potwierdzić płatność.

Realizacja Twojego zamówienia rozpocznie się, gdy tylko płatność zostanie u nas zaksięgowana – przeważnie trwa to jedynie kilka minut. Po dokonaniu płatności w systemie PayPal, otrzymasz od nas potwierdzenie złożenia zamówienia. Zwróć jednak uwagę na to, że sporadycznie może dojść na stronach PayPal do błędów, na które nie mamy wpływu.

W razie dalszych pytań dotyczących płatności, skontaktuj się z nami. Możesz to zrobić: info@rabbitrabbit.pl

 

PayU
Wybierz płatność przez PayU, korzystając z jednej z kilku form przekazywania pieniędzy. Możesz zapłacić kartą, szybkim przelewem, albo jeżeli Twój bank nie obsługuje tej formy- przelewem tradycyjnym. Jeśli wybierzesz płatność szybkim przelewem, zaraz po wybraniu banku, system przekieruje Cię na stronę Twojego banku, gdzie wystarczy podpisać automatycznie wygenerowany przelew.

Jeśli wybierzesz płatność kartą, wystarczy wypełnić stronę płatności potrzebnymi informacjami. W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego należy skopiować wygenerowane dane do danej płatności. Realizacja Twojego zamówienia rozpocznie się, gdy tylko płatność zostanie u nas zaksięgowana – przeważnie trwa to jedynie kilka minut. Po dokonaniu płatności w systemie PayU, otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia.

W razie dalszych pytań dotyczących płatności, skontaktuj się z nami. Możesz to zrobić: info@rabbitrabbit.pl

TABELA ROZMIARÓW

tabela

WYSYŁKA

Zamówienia w naszym sklepie realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz Poczty Polskiej.

PRZESYŁKA KURIERSKA:
1. Opłata za zamówiony przez Ciebie artykuł wynosi 13 złotych na terenie Polski.
2. Darmowa przesyłka jest realizowana od wartości zamówienia 200zł.
3. Od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie, przygotowanie paczki oraz dostawa zajmują łącznie od 2 do 4 dni roboczych. Gdy przesyłka będzie gotowa do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu dostawa paczki trwa od 1 do 3 dni roboczych.
4. Przesyłka nie dotarła do Ciebie mimo upłynięcia 7 dni roboczych? W tym wypadku prosimy Cię o kontakt z naszym biurem obsługi klienta, abyśmy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się przesyłka, bądź w razie potrzeby zlecić jej poszukiwanie. Powiadomimy Cię również, co robić dalej. W tym celu wyślij e-mail na adres: info@rabbitrabbit.pl.

POCZTA POLSKA:
1. Zamówione przez Ciebie artykuły wysyłamy jako Paczka Priorytetowa
2. Opłata za zamówiony przez Ciebie artykuł wynosi 12 złotych na terenie Polski.
3. Darmowa przesyłka jest realizowana od wartości zamówienia 200zł.
4. Od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie, przygotowanie paczki oraz dostawa zajmują łącznie od 2 do 4 dni roboczych. Gdy przesyłka będzie gotowa do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu dostawa paczki trwa od 1 do 3 dni roboczych.
5. Przesyłka nie dotarła do Ciebie mimo upłynięcia 7 dni roboczych? W tym wypadku prosimy Cię o kontakt z naszym biurem obsługi klienta, abyśmy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się przesyłka, bądź w razie potrzeby zlecić jej poszukiwanie. Powiadomimy Cię również, co robić dalej. W tym celu wyślij e-mail na adres: info@rabbitrabbit.pl.

WYMIANA

Chcesz coś wymienić? W RabbitRabbit wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów i złożeniu kolejnego zamówienia. Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za duży, skorzystaj z procedury zwrotu. Dokładny opis znajdziesz w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE znajdującej się u dołu strony. W każdej chwili możesz zamówić wybrany artykuł w innym dostępnym rozmiarze.

Pamiętaj o tym, że przesyłka zwrotna jest płatna przez Kupującego, a zwrotu pieniędzy dokonujemy jak najszybciej, nie później niż w przeciągu 14 dni kalendarzowych.

REKLAMACJE

Na wszystkie produkty zakupione w sklepie rabbitrabbit.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).

Procedura reklamacji
W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie następujących informacji:

– opis wady i okoliczności jej powstania,
– 4 do 5 zdjęć przedstawiających wadliwy produkt. Zdjęcia powinny obejmować zarówno całość artykułu (przednią i tylną część), jak i miejsce zawierające defekt.
– zdjęcia prosimy przesłać drogą e-mailową na adres info@rabbitrabbit.pl. Zachęcamy do używania następujących formatów zdjęć: ZIP, JPEG, RAR.

Po otrzymaniu wszystkich informacji reklamacja zostanie natychmiast opracowana. Wiadomość dot.
Dalszego postępowania otrzymają Państwo tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.

Warunki reklamacji
Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.
Reklamacji nie podlegają: uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji, uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem.

Zawiadomienie nas o niezgodności towaru z umową musi nastąpić w ciągu roku od jej zauważenia (niemniej najlepiej zgłosić ją zaraz po wykryciu). Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego artykułu. W przypadku uznania reklamacji klient otrzymuje częściowy lub całkowity zwrot zapłaconej kwoty w zależności od skali uszkodzenia.

ZWROT

1. Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.
2. Zwracane artykuły muszą znajdować się w takim samym stanie jakim były kupione. Bez śladów noszenia z oryginalnymi metkami. Z tego względu radzimy ostrożnie przymierzać odzież.
3. Aby dokonać zwrotu przedmiotu wystarczy napisać do nas wiadomość e-mail na adres
info@rabbitrabbit.pl zawierającą takie informacje jak : imię i nazwisko Kupującego, nr Towaru, nazwę.
Towaru i nr konta bankowego Kupującego, na które ma zostać dokonany zwrot.
4. Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ciągu 14 dni kalendarzowych po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. Z reguły trwa to jednak krócej. Forma zwrotu płatności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.
5. Zwrot zamówienia (koszt przesyłki) pokrywa Kupujący.